Tur det är fredag...

För jag hade inte klarat en dag till denna veckan av arbete, jag är så trött att jag inte hör vad folk säger...
Idag satt jag i hallen på jobbet och hjälpte barnen klä på sig, så var det ett barn som pratade i närheten av mig (inte med mig) så fick jag en fråga av ett barn, jag såg att hen tittade på mig och att hens mun rörde sig... men jag hörde inte. Det är väldigt läskigt när det händer,  min hjärna klarar inte att sortera ljud. Det blir för mycket.
Läkaren säger att det är vanligt när man har posttraumatisk stresssyndrom som jag har att man har svårt med koncentrationen.
Men det är jobbigt att känns sig som ett ufo hela dagarna.
2 1/2 timme på jobbet är mer än nog.
Försöker tänka att det är bra nog att jag kommer dit, det är vad jag klarar just nu.
 
Så jag vill väl be alla därute att ha tålamod med mig, just nu orkar jag knappt svara på sms... Men jag kommer nog igen hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt med helg och få balsamera själen lite. Kram!

2013-04-12 @ 20:13:02
URL: http://omlivetefter.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0