Den hemskaste dagen i mitt liv

Det borde ha varit den lyckligaste dagen i mitt liv, det borde ha varit början på något nytt...
Men det första mötet med min son blev det sista.
Vi åkte in för att "hämta hem" vår son, min fru var i värkar och vi var lagom skräckslagna och glada...
När vi kommer in hittar de inget hjärtljud, vår älskade son hade somnat in i magen.
Vi var inne dagen innan och då var han okej, men min fru var inte tillräkligt öppen så vi åkte hem, mindre än ett dygn senare levde han inte längre.
Det är så overkligt att det inte går att beskriva med ord.
När läkaren vänder sig till oss och säger, jag beklagar...
Då brister mitt hjärta, jag kunde höra det.
Det kommer aldrig bli detsamma och jag kommer alltid att sakna min älskade ängel!

Kommentarer
Postat av: Li

Älskar er. <3

2012-07-26 @ 19:23:34
Postat av: Johanna P

mina tårar rinner för er skull

2012-07-27 @ 08:03:36
Postat av: Sussi


<3 Jag tänker på er alla tre!

2012-07-27 @ 13:00:50
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: Wysteriia

<3

2012-07-27 @ 22:24:29
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Katri

Hjärtat tyngs av sorgen. Livet har tagit en vändning som ingen kan ändra. Inga ord lättar sorgen. Jag hoppas att ni kommer till ro med det nya livet, som saknar en. Ett änglabarn är fött.

2012-07-30 @ 19:00:59
Postat av: Linda

2012-08-01 @ 21:09:58
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0