Omorganisering pågår....

...ja jag försöker omorganisera mina tankar för att klara av ännu en motgång i livet.

Jag har ju som alla vet varit ut och in på sjukhus dom senaste månaderna.
Nu har jag börjat jobba halvtid igen, vilket är så skönt, och livet har börjat återkomma så sakteliga.
Sedan några dagar tillbaka, kanske 6 dagar eller nått åt det hållet, så har jag återigen haft ont i magen. Jag har känt mig sjuk och tänkt att det säkert bara är för att jag är trött efter att ha börjat jobba igen.
Men så skulle jag ändå till läkaren igår för att få förlängd deltidssjukskrivning och då berättade jag att jag kände mig hängig och att jag hade lite ont i magen. Så vi gjorde en snabb sänka, (vilket jag har gjort miljoner gånger denna vår) sist hade jag ett normalt värde på 3 men nu hade det knallat upp lite igen och låg på 29. Det är inte jättehögt men det är för högt. Jag har haft allt mellan 3 och 264 denna våren.
Så nu ska jag återigen in i sjukhus svängen antar jag. För att kolla hur det ligger till, om det är bölden som återuppstått eller om det är något annat.

Jag blir alldeles matt av att tänka på allt. Igår grät jag bara tyckte det kändes så orättvist.
Idag är jag lite mer sansad! Men känner mig sänkt!
Men som alla säger, jag ska ta mig igenom detta med, har ju faktiskt inget val =)

Men lite glada tankar och ord skulle sitta fint =)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Josse

Men vännen, vilken otur du har!!!

Hoppas verkligen det ordnar sig för dig! Du är värd att vara frisk o lycklig!

Kraaaam!

2010-06-10 @ 22:02:02
Postat av: Janne W

Vad tråkigt att höra. Jag tänker på dig och håller mina tummar också..

Du är värd så mycket mer än att behöva oroa dig får detta..

Jag hoppas verkligen att du kommer att må bättre snart.



Kramar!

2010-06-12 @ 20:22:43
URL: http://fotojannes.blogg.se/
Postat av: therese

Tänker på dig Vännen och vet du är stark att fixa detta =))

2010-06-13 @ 18:36:25
URL: http://oestroem.blogg.se/
Postat av: Ann

hoppas att du snart mår bättre igen =)

2010-06-16 @ 17:48:01
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0