Det här med att folk inte känner igen mig...

Det är ganska knepigt, känns både roligt och lite läskigt!
Nu i söndags var jag ute på vår kolonilott med Hanna och då träffade jag en tjej som vi umgicks lite med förrut. Jag har inte träffat henne sedan förra sommaren, så det har ju hänt ganska mycket med mig...
I alla fall jag gick bort till henne för att jag såg att hon var där och hälsade glatt, varpå hon vänder sig om och tittar på mig och säger hej och ser jätte tveksam ut... Hon kände inte igen mig!!
Det tog en stund innan poletten ramla ner! =)
Det är roligt med men jag är nog inte så medveten själv att jag har förändrats så mycket, för mig har detta jag alltid funnits där i min stora kropp så jag har kanske inte reflekterat över hur mycket som ändrats!
Joo jag ser ju på bilderna att det är helt enormt! men ändå!!

Det roliga med denna vän som inte kände igen mig är att hon gjort samma operation som mig för snart tre år sedan så hon vet hur det känns att folk inte känner igen en!
Men hon blev nog lite chockad när man ser det på någon annan!

Nu ska jag snart på en stor fototräff och känner mig lite nervös för att det nog är många som inte kommer känna igen mig!

Men får väl ha en skylt om halsen där det står "jaaa det är jag!!!!"

Nåja nog om det!
Nu ska jag sy klart min klänning!!

Kommentarer
Postat av: Linda H - En make up artist

Haha, jag röstade faktikst också! Har aldrig röstat innan, men låten avr så bra att jag inte kunde låta bli =)

2009-05-20 @ 11:04:40
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0