5 nya hål i magen!

Fy vilka dagar jag har haft!
Det började i måndags med att jag inte kunde andas för dessa jävla pollen skitens skull! Så jag var hemma från jobbet då å var hos läkaren och fick astma medecin!
Sen var jag hemma på tidagen med för jag mådde inte helt okej då heller.
Sen på eftermiddagen var jag på kollonilotten och röjde lite för att vi ska få någon ordning!
Sen plötsligt fick jag skitont i magen!
Kunde inte stå upp och kunde inte ligga ner!! Fick sådan panik att jag inte visste vart jag skulle ta vägen!
Så Hanna fick köra mig till akuten!
Blev inlagd ganska så direkt och det visade sig att jag hade tarmvred!
Så igår blev jag opererad, så nu har jag 5 nya hål i magen!

Det var oerhört läskigt och jag var jätterädd men jag klarade ju detta med!
Jag tror aldrig att jag har haft så ont som jag hade denna gången!

Men nu är jag hemma igen och mår bra, men lite ont i hålen har jag ju men det kanske inte är så konstigt!
Så nu ska jag vara hemma idag och imorgon från jobbet vilket känns lite skumt eftersom det är mina sista dagar på jobbet!
Sen ska jag börja jobba på Konsum är det tänkt på Måndag!
Men ringde till chefen och hon var hur gullig som helst!Så det ska nog ordna sig!!!

Men tycker synd om mig själv!! Får göra det idag i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Stackare! =( Tycker synd om dig! Du får vila nu och inte stressa så mycket!



Massa kramar!

2009-05-14 @ 15:32:46
URL: http://estetiskt.blogg.se/
Postat av: Therese

så jobbigt för dig,jag hade jädrans ont i feb i fjol när jag fick njurbäckeninflammation.hoppas du ska slippa fler problem./T

2009-05-21 @ 22:36:57
URL: http://mandelkubb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0