Ballonger är alltid kul!

Den sista fotograferingen jag gjorde på Hallstaträffen var denna med Mari! (Mia)
Vi hade väldigt roligt när vi gjorde denna session.
Mycket skratt och flams!
Idén till denna session kom när jag hittade dessa ballonger på jysk, tittade på dem och kände att jaaa dessa kan man ju kanske leka med =)
Så träffade jag Mia på Smålandströffen i början av Maj och kände direkt att hon skulle passa till denna plåtningen och jag hade verkligen rätt!
Så jag blåste miniballonger och sminkade Mia och sedan begav vi oss ut i skogen!!
Detta är resultatet =)
Hoppas ni gillar dem =)))

Kommentarer
Postat av: Anneli

Bilderna är skitcoola :)

2011-06-25 @ 05:10:18
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: Susanna - living the dream

Du är ju helt fantastisk! Vilken härlig kreativitet du har! :) Riktigt coola bilder fast jag personligen har fobi för ballonger ;)

2011-07-15 @ 14:46:10
URL: http://www.miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0