Dålig på att uppdatera jag veeet!

Okej en liten uppdatering kanske är på tiden!
Jag har varit inlagd på sjukhus, igen, en sväng. Hade ont på samma ställe som förra gången och det blev så illa att jag var tvungen att ta ambulans till akuten. Blev inlagd och dom gav mig mera antibiotika och smärtstillande. Denna gång ska jag äta antibiotika i tre veckor! Det vore väl själva 17 om det inte hjälper denna gången. Jag håller tummarna för jag orkar faktiskt inte mer! Det får vara nog nu!

I helgen har jag i alla fall varit iväg och varit lite social för första gången på väldigt länge!
Jag har varit på foroträff i Mariannelund!
För er som itne vet vad en fototräff är så är det när fotografer, muor och modeller samlas och umgås och gör en del sessioner ihop. Man skulle kunna kalla det ett vuxenkollo!
Vädret var lite upp och ner men jag hade väldigt trevligt!
Det är dock väldigt svårt att ta det lungt på träffar men jag tycker jag lyckades otroligt bra ändå!

I går var det ny plåtning för projektmodell. Vi var i en studio och temat var vatten! Jag lovar att visa bilder så fort jag får dom! Dom kommer bli så sjukt bra!
Jag är asnöjd med min insats =)

Som resultat av helgens bravader är jag då naturligtvis helt sänkt idag!
Jag sov till 14.00 och sedan dess har jag lallat runt i min pjamas och orkar inte göra nått! Så jag har blivit sittande framför datorn!
Men det är ju inte helt fel heller!

Det känns fortfarande i kroppen att jag inte är frisk ännu och att jag äter antibiotika vilket gör att man är helt sänkt!

Nu ska jag kolla på lite tv tror jag! I väntan på att frugan ska komma hem och göra mig sällskap!

Bilder från helgen kommer så fort jag orkar ladda ur kameran =)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag blir så ledsen när jag läser att du fortfarande inte är bättre :-( När ska turen vända för din del? Jag hoppas av hela mtit hjärta att du verkligen blir frisk och bra snart! Jag tänker på dig! Massa kramar <3

2010-05-03 @ 17:35:33
URL: http://muriels.blogg.se/
Postat av: Ann

Här får du en liten award att roa dig med =)

http://kykyri.blogg.se/2010/may/beautiful-blogger.html

2010-05-04 @ 14:21:01
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0