Anna du är grym!

Idag har min kusin varit på besök hos oss =)
Vi åt middag tillsammans och pratade en massa =) Vi har inte träffats på typ 2 år eller nått =)

Anna är frisör och ska göra våra frisyrer på bröllopet så hon var här för att göra en konsultation så att säga =)

Hon är så jävla duktig! Hanna hade lite svårt att förklara vad hon ville ha och Anna gjorde en frisyr som var precis som Hanna menade =) så grymt =)
Hon kommer vara så fin min älskling! Hur ska jag klara av att inte ständigt gråta när jag tittar på henne =))

Frisyren Anna gjorde på mig var oxå precis som jag hade tänkt mig!
Galet!
Det kommer bli mycket snyggare än jag tänkt mig!
Å ni som känner mig vet att jag är väldigt kräsen när det gäller hur jag ska se ut =) haha
Men jag känner mig total trygg så det kommer nog bli hur bra som helst =)

Nu ska vi bara köpa hår så är frisyr delen avklarat =)
Vi ska ha löshår båda två nämligen =)

Åh jag är så  nöjd....

Måste säga att mina bröllops nerver är lite hoppiga nu!
Börjar kännas att det faktiskt är på riktigt! =)
Lite läskigt men jävligt roligt =)
Nu har över 40 tackat ja till bröllopet med så det känns jätteroligt =)
kommer bli en hejdunrande fest =))

Nu ska jag titta på X-men och sova =)
kram på er där ute =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0