Fjällen underbara fjällen!

Nu är jag hemma igen! 
Sorgligt men sant!
Vi kom ju hem i söndags men då var jag så trött så trött att jag inte orkade skriva nått och igår var lika illa!
Men idag känns livet lite lättare =)
Helgen har varit fantastisk!
Tänk att jag faktiskt kom ihåg hur man gjorde när man åkte skidor, jag ramlade inte en enda gång =)Det var det andra som gjorde dock!
Stugan var så mysig att det faktiskt inte gjorde nått att det var hemskt väder på lördagen på eftermiddagen, vi var i stugan och åt middag tillsammans och spelade alfapet!
Tack mina älskade vänner som gjorde helgen så fantastisk!! Love you guys!
PROFIT!!!

Lägger till lite bilder =) 

Här vankas middag första kvällen!

Lite konjak i soffan!

Min gose Hanna och jag! =)

Ihh får jag smaka bara liiiite =)

Full fart i backen =)

Lunch kan göra en såååå glad =)

En fika paus uppe i backen i en mysig urstor Kåta som vi tror kommer från Harry Potters värld för den såg jätteliten ut från utsidan och när man kom in var den enorm!!!

Varm choklad är bra för själen!

På Lördagen snöade det och blåste orkanvindar! Så man var tvungen att klä sig bra =) 'visst är dom fina =))

Detta är en sked...

Party i poolen i snöstorm det är grejjer det =))

Vi hittade en jättefin stol i stugan som vi helst hade velat sno med oss hem!!
Nu vill min dator inte ladda upp fler bilder ;) 
Så jag gör väl det en annan dag med då =) 
kram på er

Kommentarer
Postat av: Ann

Min mamma har en liknande stol hemma hos sig, fast en lite mindre. grymt läcker :)

2009-01-27 @ 21:11:53
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Iida

Saknar dig också och allt som Stockholm innebar!! Men jag lovar att komma förbi skolan när jag flyttar till Stockholm eller om jag åker upp någon vardag! Men kommer jag upp någon hel helg så kanske vi kan ta en fika eller så? :D

2009-01-29 @ 22:51:03
URL: http://iidalainen.blogg.se/
Postat av: josefine

heey! :) hur är läget?

2009-01-29 @ 23:35:15
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0