En dag kvar =)

Japp i morgon åker vi till fjällen!
Vi är ett helt gäng som åker tillsammans =)
Jag, Hanna, Moijra, Uke, Anna, Per, Joel, Marija, Nelia och Martin!
Vi ska alla dela stuga och ha det underbart =))
Vi ska ha en lyx stuga =) 
Det ska bli skit roligt =) 
Jag har inte bestämt om jag ska åka skidor än eller om jag mest ska ligga i stugan och lata mig hela dagarna =))
Det ska bli offantligt skönt i alla fall att få byta lite miljö över helgen =) 

Vi ska ha med oss Mac booken så jag tänkte försöka uppdatera bloggen lite under helgen =) om jag orkar =)
Kameran ska ju med oxå =) 
Får hoppas att jag inte bryter benen =))

Nääe nu ska jag börja packa lite =)

Kram och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0