Det är Fredag

Har jobbat, haft möte och irrat runt mest känns det som =) 

sen har Richard och Amaia varit här och vi har gjort en tfp plåtning =) 
Väldigt trevligt =) 
Jag gjorde en frostig vinter make up sedan fick stackars Amaia ligga på isen =) 
Men jag tror att det blir grymma bilder =) 
Ni ska få se dom så fort jag har dom =) 

Imorgon ska jag till Örebro och jobba, vi ska sminka 300 personer på 1 å en halv timma =) 
Underbart! 
Det ska väl gå det med finns ju inte så mycket alternativ! 

Nääe jag har inte tålamod att skriva mer =) 
Kram på er =)


Kommentarer
Postat av: Li

Jag är lite avis och putt för att jag inte kunde idag, är helt övertygad om att bilderna är ASgrymma :)



Kram på dig!

2009-01-09 @ 23:32:46
URL: http://moijra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0