Gräsänka!

Jupp Hanna åkte till Kalmar idag så jag är ensammen hemma!
Eller ja inte helt =) Sokis är ju kvar å så har jag ju Li som inneboende hos oss med men idag jobbar hon och sen så ska hon på fest hos Bim så jag är ensam i kväll vilket känns skönt faktiskt! Så jag ska titta på melodifestivalen och mysa i soffan! 
Ska mest slöa hela dagen tänkte jag!
Det är min plan för dagen! 

I torsdags var jag hos Richard och plåtade Rebecca! 
Vilken tjej! ; damn! 
Hon var jätteduktig! 
Vi gjorde fem olika sessioner, med olika kläder och lite varierande make up! 
Jag hade turen att ha med mig en elev från skolan som assistent! Kristin, hon fick hjälpa mig lite med bas och sen fick hon kolla lite hur man jobbar på en fotografering. 
Jag har fått en färdig bild redan! Richard is the man! =))



Läckert va?! =)
Jag tog några bilder själv med! Lite bakom kulisserna! =) 


kram på er =)



Kommentarer
Postat av: Ann

Mycket läcker styling, det verkligen lyser fashion om bilderna :)

2009-02-21 @ 18:12:06
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Iida

Ser riktigt bra ut det där!! :)

2009-02-23 @ 00:18:02
URL: http://iidalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0