Bacardirazz, päronlikör och en borttappad kamera!

Igår var vi hos Nelia och Martin på inflyttningsfest, dom har lämnat Norrtälje och återkommit till civilasationen =) 
Vi kom som vanligt rätt sent, ja men man måste ju sminka sig och annat =) 
Men väl där så hamnade jag i köket med Bim och Li först för att planera lite inför det Live som ska på i Mars =)
Jag ska hjälpa dom med lite förberedelser sminkmässigt så att säga! Så vi satt där och pratade lite och jag drack en drink med päronlikör! 
Sen kom det in fler i köket som det av någon anledning alltid gör på hemma fester =) 
Fia hade med sig Bacardirazz så jag tog en drink med det =) det smaka saft vääääldigt farligt =) 
Vi satt där inne och pratade om det mesta och rätt som det var kände jag att jag var ju full =) det är farligt att dricka alkohol när man har opererat magen! Jag tål ingenting längre! Verkligen ingenting!
I alla fall sen ville Hanna åka hem så då fick jag glatt åka med! 
i bilen kom jag på att jag glömt både kamera och päronlikören! 
Så min slutsats är att jag tappar minnet av sprit =) 
inte bra! 

Nu ska jag spela alfapet!! 
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0