Möhippan i bilder =)

Här kommer lite möhippe bilder =)
tänkte att jag skulle dela med mig av den fantastiska dagen =) 

Denna lapp såg jag när jag öppnade dörren =)


En ganska chockad Sarah maria =)
(Jag var ju påväg till Kalmar hade packat och allt!)


Mina underbara vänner på väg till okända mål =) 
Från vänster; Moijra, Per, Annelie och Anna bakom kameran Åse och lite senare dök Mattias upp med =)


Jo alltså jag kan ju inte dricka så mycket pga min mage så jag fick en liiiiten mugg att dricka ur =))

Chokladmassage is the SHIT!!! Heeeelt fantastiskt =)))


Sedan iväg till Grönan =) Gissa om jag var glad =) jag som älskar sånt =) Lurade upp Moijra i Kvasten =))

Jag och Mattias =)))

Japp upp i fritt fall lurade jag med mig Mattias =)

Påfyllning =)

Lustiga huset =) 

Nja det där med slänggungan var faktiskt lite läskigt men jag överlevde det med =) ser ju en aning nervös ut =) 

Hade i uppdrag att få folk att skriva på min tröjja, ingen kom undan inte ens tjejerna som jobbade =) dom var förövrigt trevligast av alla som skrev =)

Vann en apa som genast fick bli huvudbonad! 

Tack mina vänner JAG ÄLSKAR ER!!!
Jag hade en underbar dag och jag har er att tacka för det! 
TACK!!!! Ni är bäst =)))

Kommentarer
Postat av: Ann

Haha nah jag var inte vaken efter klockan 02 inatt ;)

2009-08-28 @ 07:09:09
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Ann

Haha :D

2009-08-28 @ 08:34:56
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0