Oh yeah

I söndags var min fotograf polare Johan här och lekte lite med mig =)
Till min hjälp hade jag Mira och hennes man Mikael som ville göra en annorlunda bröllops fotografering!
Och om vi gjorde =)

Med under dagen var även två av mina elever, Elin och Emma!
Väldigt trevligt och jag hoppas att dom kände att dom fick nått ut av dagen! förutom en jävla massa myggbett!

Jag lägger ut några bakom scenen kort =)
En del är kanske inte av världens bästa kvalitet men å andra sidan är det ju inte jag som är fotograf =) haha

Mer kort kommer när Johan fixat klart!!


Emma och Elin som flurar lite i skogen!


En mycket annorlunda bakgrund till bröllops foto kanske men jäklar va coolt det blev =)

Som sagt cooooolt =))

mer bilder kommer senare =))
jag ser fram emot dom kan jag säga =))

Tack Mira och Mikael för att ni stod ut med alla myggor =)
Hoppas du är okej idag Mikael =))

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh ska bli kul o se resultatet :D

2008-09-08 @ 14:01:17
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Iida

ja, helgen var väldigt trevlig! :) Och Vad kul att fotograferingen gick bra!! :)



Vi är inte i toppform här i traneberg heller, Maria mår dåligt (ev. magsjuk) och jag är magsjuk. Så inte direkt en finfin start på veckan! Men imorgon ska jag vara tillbaka i toppform har jag bestämt, precis lagom till hårstylist lektionen! :D



Ha det fint! :)

2008-09-08 @ 17:24:28
URL: http://iidalainen.blogg.se/
Postat av: Ann

Gud så läckert, ska bli riktigt skoj att få se bilderna :)

2008-09-08 @ 20:24:57
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0