Jag målar och målar...

jupp idag tänkte jag måla lite för att sysselsätta mig =)
Igentligen kanske jag skulle sy klart det jag har börjat nåla ihop men jag har fortfarande inte läst instruktionerna till min nya maskin och det orkar jag inte göra heller så jag tänkte måla istället =))

Tänkte göra en t-shirt till mig och en till Hanna =)
Alltså jag brukar måla på tröjor med textilfärg =) så får man en unik och rolig tröja!
Får se vad det blir =))

Annars tänkte jag väl mest sova idag med så jag blir frisk nån gång!!

Just ja grattis till UKE i efterskott som fyllde år igår!
Han fick en skorpion i födelsedagspresent! Japp en livs levande!!
Så nu kan inte jag hälsa på dom mer =/
haha
Moijra har lovat att hålla den instängd =))

Annars händer det inte så mycket i min värld när jag är hemma och instängd!
Jag saknar jobbet!
Men dom är så supersöta och skickar små mysiga sms till mig lite då och då!
Love you guys =)

nepp nu ska här kladdas...måla menar jag!!

tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0