Det suuuger...

... att vara sjuk!
jag dööör av tristess jag vill till jobbet!!!

Men när jag rör mig så dör jag så jag är ju inte frisk men när jag sitter och tar det lugnt så känns det bra...
och då blir det så långtråkigt!!

Idag har jag mest legat i vår nya soffa och tittat på tv samt letat på nätet efter billiga cyberlox/ tubilar crin nån som har tips??
Jag har faktiskt varit duktig så jag tvättar även en tvätt maskin med!
Kan ju vara trevligt med rena kläder!

Nääe jag måste komma på nått ja orkar göra för så här kan jag inte ha det!!

Nu ska jag äta pasta och kyckling curry =) mums =))

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: Ann

Att göra själva headerna har Johan hjälp mig med, sen bakgrunden är en bild som jag hederligt stulit ifrån internet :P Att fixa färger och typsnitt etc är ju att sitta och pilla i koden :)

2008-09-10 @ 19:27:33
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag äääälskar när man får se bilderna sen, det är helt galet vilka bilder de amerikanska fotograferna får till! =O



haha såg du bild på mig nu då när jag var rödhårig? =) Blev dock blond snabbt igen, trivdes inte alls som rödhårig =)

2008-09-11 @ 08:56:31
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0