Nytt projekt på G

Nu söker jag 12 modeller!

Jag har inga längdkrav men vill att du ska ha erfarenhet av att stå framför kameran och att du ska kunna agera inför kameran då mina sminkningar ofta kräver det av modellen.

Jag är intresserad av alla typer av modeller, lång eller kort hår mörk eller ljus! =)
Skriv i mailet om du kan tänka dig att vara lättklädd eller inte då några av bilderna nog kommer att kräva det, men det kommer att vara smakfullt inga slitzbilder!

Projektet kommer att löpa under en ganska lång period men du som modell medverkar bara en gång.
Alltså jag behöver 12 modeller till 12 olika fotosessioner!

Det är TFP!

Jag letar även fotograf!

Jag kommer att höra av mig till dom som är av intresse, ska försöka att svara på alla mail men bli inte sura om ni inte får svar!

Jag lovar att du kommer få väldigt unika och fina bilder!

Hör av er!

Kram Sarah Maria

Kommentarer
Postat av: Ann

Du vet att det är bara att hojta om du behöver mig :D

2008-10-08 @ 18:33:47
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tillgänglig. Är ju söderut då och då. =)

2008-10-09 @ 00:41:39
URL: http://emjowa.blogg.se/
Postat av: Linn

Heej!



Jag skulle vilja vara med ohc kan ställa upp på lättklädda bilder bara de är smakfulla. Självklart spelar ju datumet för photoshooten roll men det brukar alltid lösa sig!



Har ju nu mera en ganska ball pagefrisyr som är kort i nacken och lång framtill :)



Adda gärna mig på msn om du är inne där ibland och annars har jag ju nytt mobilnr. Vill inte skriva det här men maila bara så får du det.



:)



Stooor kram

ps. Du är jättefin nu, kul att det har gått så bra med viktminskningen och allt!

2008-10-23 @ 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0