Kalma(r)

jupp sitter i Kalmar!
Hela familjen här nere fyller år i helgen så vi har lite party!
Malin fyller år imorgon och Hanna på Måndag och Elsa på Tisdag!
Så vi har ätit middag!!
Jag ahr smitit undan ltie eftersom jag behövde jobba lite, letar kroppsmålnings modeller till nästa helg då vi har tävling på skolan!
www.makeupinstitute.se/SBPC

Sen kände jag att det var dags att skriva nått =)
alla klagar hela tiden på att jag aldrig uppdaterar!

Jag har handlat lite kläder idag =)
Jag kunde ha storlek 40 i byxor nu!
Jävlar vad glad jag blev!
Känns stort =))

Men eftersom jag inte kommer in på HMs hemsida kan jag inte visa nån bild på den tröjan jag har köpt =)
Får ta det en annan dag!

Jag ska ta lite nya kort på mig själv och lägga ut för jag tror det är många som inte skulle känna igen mig idag, dom som inte sett mig på länge ju!
Vi tar massor med kort i helgen som jag får lägga ut på Tisdag när jag kommer hem!

Nepp nu ska jag vara social!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fan vad härligt det där är när man kan ta den där storleken man länge hoppats på och den PASSAR!!!

Kände likadant då jag bytte från 40 till 36 och kom tillbaks till min matchvikt.



Skall bli skoj att se nya bilder på dig =)

2008-10-11 @ 18:12:58
URL: http://saxiquine.blogg.se/
Postat av: Linda

Jösses, storlek 40. Fan vad nice...Grattis!!!

Jag är såååå nyfiken på bilder. Lägg genast ut :D

2008-10-14 @ 11:18:49
URL: http://www.lindahelsing.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0