Inställda bussar, snömodd och feber

Tog på mig massor med kläder för att ge mig ut till apoteket!
Gick till busshållplatsen men ingen buss kom, bestämde mig för att gå till Ica och posta ett brev och vänta på nästa busshållplats.
Gjorde det men ingen buss... så jag gick hela vägen ner till stan (okej det är kanske inte mer än 2,5 km men i alla fall)
Gick till apoteket och hämtade ut min medecin och sedan gick jag till konsum och handlade lite...
Sen gick jag till busshållplatsen och väntade...
Ingen 14.00 buss, ingen 14.20  och ingen 14.40... Började ana oråd...
så jag började gå hemmåt, mötte ingen buss på hela min vandring hem!
Jag ska tala om att det är skitjobbigt att gå i modd när man har gympoaskor och feber! Ignet jag rekommenderar faktiskt!
Väl hemma ringde jag pappa för att fråga vad som hänt med bussarna! (han är busschauför!) då var det tydligen så att dom ställt in alla bussar tills vägverkat plogat vaxholmsvägen som var trafikfarlig, å det kan jag ju förstå!
Men lite surt att det var idag då jag inte mår bra!
Så nu sitter jag inlindad i filtar och fryser!
jävla snö!

nääe nu ska jag baka bullar =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0