okej...

... ja idag är det lite bättre faktiskt!
Vaknade på bättre humör och till en nystädad lägenhet!
Japp jag tog mig faktiskt i kragen och städade lägenheten igår, och det var så skönt när jag var klar!
Men det tog många timmar och mycket ilska och irretation!
Sen tog jag mig en snabb promenad ner till vaxholm och åt middag med Hanna!
Sen åkte vi hem och fikade med vår nya granne Linda som är min gamla klasskompis från grundskolan!
Det var trevligt att knyta den bekanskapen igen!

Idag skulle jag fika med en annan gammal bekantskap men hon mådde inte bra idag så vi hoppade över det!
Men jag ska snart ta mig i kragen och åka till Li! =)
Vi ska mysa och ta hand om varandra!

Just ja jag håller på att sy en klänning till Elsa =)
Så himla söt kommer den bli!
Ska ta kort på den när jag är klar =)

(Japp jag är tant har ju redan sagt det!)

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Hej hjärtat! Numret du gav mig verkar inte stämma, det fattades nog några siffror, men det låter rätt intressant med denna träff. Kikade lite på MB och många namn dök upp, så det lär bli väldigt skoj!



Hur mycket kommer boendet kosta var för sig om vi alla delar en stuga, och kommer flera samåka från stockholm?



Stor kram vännen!

/Amaia

2008-05-14 @ 19:01:21
URL: http://amaialayla.blogg.se/
Postat av: Ann

Haha mmh, snart så, snart ere dags! :D



Har du lyckas hålla dig eller är du fullbokad igen? :P

2008-05-14 @ 20:14:08
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Ann

Nåja, det är ju inte så farligt i jämnförelse med hur det brukar vara :P



Du råkar inte ha en långklänning med en massa tyg?

2008-05-15 @ 07:15:03
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0