Mätningsdag!

Jupp tänka sig jag är uppe så här dags!
Jag vaknade när Hanna skulle till jobbet och sedan gick jag upp, väldigt skumt! =)

Idag är det mätningsdag!
Jag mäter mig varannan vecka, midja, byst, stuss, lår, överarm och hals =)
Så idag mätte jag mig! Jag har gått ner några cm på alla ställen!
Så räknade jag ihop alla centimetrar jag förlorat och jag har förlorat sammanlagt 79 cm på min kropp!
Det är helt galet faktiskt =)
Så coolt =)
20 cm runt midjan tillexempel =)
12 cm runt låren! jag menar herregu!
haha
Det är så häftigt!

Nu har jag gått ner 18,7 kg, det är ju inte heller så illa kan man säga!
Jag är så stolt över mig själv!
Och så tacksam för att allt går så himla bra!

Tack och hej!!

Kommentarer
Postat av: Li

Wooohooo! Största grattiskramarna nånsin! Det är ju AShäftigt och hur mycket som helst! :D



Åhhh vad roligt, vad glad jag blir för din skull! :D

Ses på fredag gumman!

Kram

2008-05-27 @ 08:44:22
Postat av: Lotta

Fan vad roligt. Du verkar mo bättre också... inte så ofta med illamåendet längre va?

Ha som himla skoj i Hallsta i helgen - ser fram emot massa crazy bilder att titta på sedan!

2008-05-27 @ 20:23:27
URL: http://saxiquine.blogg.se/
Postat av: Anneli

Alltså min älskade vän, jag är sååå stolt över dig! Det vet du! Du är skitduktig och jag avundas din envishet hjärtat! All cred till dig sötnos! Kram!

2008-05-29 @ 00:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0