50 Frågor

Jag blev utmanad utav Ann att skriva denna låååånga lista, så jag vill börja med att grattulera er som lyckas läsa igenom alla svaren. Hoppas ni hittar något som ni inte redan visste.

    1. Tre namn jag lyssnar till:

    Sarah , Maria och Sarahmaria =))

    2. Någonting jag tycker om med mig själv:
    Jag är konstnärligt lagd.


    3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
    Jag har svårt att säga stop, så det blirlätt att jag tar på mig för mycket.


    4. Detta är jag rädd för:
    Flygplan och tunnelbanan i rusningstrafik.


    5. Tre saker jag vill ha varje dag:
    Filmjölk, riskakor och kramar.


    6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
    Åka skridskor, äta godis och dansa jitterbugg.


    7. Detta tycker jag om att göra:
    Sminka och styla hår, umgås med vänner och familj.


    8. Detta vill jag göra just nu:
    Få jobbet i New York.


    9. Bästa känslan:
    Dagarna efter operationen när jag visste att jag överlevt den persen =).


    10. Värsta känslan:
    Ensamhet och utsatthet.


    11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har/är:
    Bra på att kommunicera.


    12. Är jag kär just nu?:
    Ja.


    13. Jag vill gifta mig:
    Ja det hade jag tänkt mig får se om Hanna tänkt sig det med vore ju bra =).


    14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
    Resa, göra karriär och gifta mig.


    15.
    Min käraste ägodel:
    Min kisse om han räknas som ägodel! Annars ett halsband jag fått ärva från min farmor.


    16.
    Något jag vill ha i present:
    massa smink och resor.


    17. Detta har jag på mig just nu:
    Svarta leggings och en svartvit klänning från kappahl som jag älskar!.


    18. Favoritkläder:
    JJag gillar klänningar och tunikor i alla fall snart när jag kan handla sådant i vanliga affärer!.


    19. Favoritdjur:
    Katt och hund!


    20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
    Lyssnar på det mesta men soul och schlagerligger varmt om hjärtat!


    21. Då grät jag senast:
    I Torsdags.


    22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
    Bild/Gympa.


    23. Stjärntecken:
    Jungfru.


    24. En bok jag gillar:
    Stjärnor utan svindel.


    25. En film jag gillar:
    Miss secret agent.


    26. TV-program jag gillar:
    Körslaget =).


    27. Favoritdoft:
    Hanna.


    28. Detta äter jag gärna:
    Riskakor och banan i alla fall nu.


    29. Dricker helst:
    jos.


    30. Favoritgodis:
    Får ju inte äta godis ju.


    31. Hit vill jag gärna åka på semester:
    Usa igen eller Egypten igen eller jaa Bali kanske.


    32. Färgen på mina ögon:
    Knall blå.


    33. Min längd:
    169.


    34. Jag tror på:
    Ödet.


    35. Jag spelar:
    ehhhh Yatzy.


    36. Person jag beundrar:
    Li.


    37. Så här bor jag:
    I en trea med Hanna och katten.


    38. Antal döda krukväxter i hemmet:
    Det vet jag inte förrens jag kommer hem igen.


    39. Det här tänder mig:
    Dofter.


    40. Det här gör mig avtänd:
    Svartsjuka.


    41. Favoritfärg:
    Orange just nu.


    42. Favoritcitat:
    vet inte faktiskt Carpe momentum kanske

    43. En hemlighet jag vet:
    Kan jag ju inte berätta heller!


    44. Den bästa present jag fått:
    Katten.


    45. Senast köpta skiva:
    Oj herregu jag har slutat köpa skivor!


    46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
    Mina läppar.


    47. Det jag är missnöjd med:
    Min kropp men det börjar ju lösa sig.


    48. Udda förmåga/egenskap:
    Ett färgseende utöver det vanliga tror jag!


    49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
    En delfin och rädda människor från hajarna =)!


    50. Tre personer jag vill ska göra detta test:
    Linn, Amaia och Wysteriia

    Så där ja =))


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Den där kommer ta tid o göra ;) *puh*

2008-05-03 @ 18:05:04
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0