Privat fototräff i Nynäshamn =)

I går hade vi en egen liten träff i Nynäshamn! =)
Det var Li, Amaia, Ann (+ Familj!) och Christian Hollman och jag!
Vi träffades vid 10 och satte igång! Jag sminkade för fulla muggar och Christian riggade fotostudio och dom andra höll oss vid gott humör!

   

Det var första gången jag arbetade med Amaia och det gör jag mer än gärna om!
Underbart trevlig bekantskap! =)
Vi började med en session i pinuptema...

     

Sedan sminkade jag Li till en smyckes session!
Li hade snubblat in på en hemsida med smycken och förälskat sig i ett smycke i stil av en drake!
Så designern kom upp från Skåne med sina dyrkgripar till smycken!
Dessa bilder kommer att bli så grymt vackra!
designern heter Göran Jönsson och är grymt duktig!

 

Amaia och jag gjorde även en mer spejsad session, jag kan ju inte låta bli såklart!
Så på åkte en massa swarowskikristaller och och en underbar liten hatt!

Tack alla för denna dagen!
Hade väldigt trevligt,det gör vi om!

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Li

Weeee :D

2008-03-03 @ 18:03:56
Postat av: Ann

Tack för en grym helgen gumman :) Thor frågade efter dig imorse, han tyckte att du skulle vara här idag :P

2008-03-03 @ 19:08:43
URL: http://kykyri.blogg.se
Postat av: Amaia

Hahaha, första bilden är ju bara så bäst! :D

2008-03-03 @ 19:43:58
URL: http://amaialayla.blogg.se
Postat av: Ann

Haha ja jag försökte förklara det, men jag hade lite svårt att få en syl i vädret mellan alla "Men kan Sarah komma imorgon då?" :D

2008-03-04 @ 08:06:47
URL: http://kykyri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0