Jag är blå och gul

Svenska flaggan helt enkelt =)
Har inte sett så stora blåmärken förut!
Det är löjligt dom täcker hela magen! Och nu börjar det ploppa upp blåmärken lite här och var på magen med!
Ser inte klok ut!

Annars har jag haft rätt ont i magen idag! Lite i blåmärkena antar jag och resten är väl tarmarna som rör sig!
Så jag har tagit det väldigt lugnt, var en sväng på vaxholm med Hanna och tittade lite men det var väl inte så kul, händer ju inte så mycket här så här års!

Imorgon ska jag äntligen ta bort stygnen så jag kan duscha utan att plasta in hela magen =)
Hoppas det inte gör ont när jag har så mycket blåmärken!

Sen kommer Li hit imorgon och myser lite =) ska bli trevligt =)

Tack och Hej!

Kommentarer
Postat av: Benny

så du menar att vi ska hissa dig nu? Gillar dig bättre på marken än i en flaggstång:)

2008-03-27 @ 21:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0