Makarna Larsson

I Lördags var jag och Hanna på bröllop här i vaxholm.
Min barndomskompis Åse gifte sig med sin Henrik!
Det var ett underbart bröllop och vi hade väldigt trevligt!
Åse sjunger i en sånggrupp, dom är 7 stycken tjejer som sjunger lite olika sånger, så på vigseln sjäng de andra 6 tjejerna.
Dom sjöng bland annat Sonja Aldéns låt för att du finns!
Jag lovar inte ett öga var torrt i kyrkan, till och med prästen grät det var så vackert!

Festen var på Tornvillan, en otroligt fin lokal att ha fest i!
Super god mat och jag hade väldigt trevligt sällskap vid bordet.
Sen så höll jag faktiskt tal med!
Det hade jag inte tänkt alls för jag vågar inte sånt men sen när jag satt där och två av dom som höll tal nämde mig i sina tal så kände jag att jag var ju tvungen att säga nått, vi har ju ändå känt varandra sedan vi var 7 år!
Så jag höll ett spontan tal, det gick jättebra! Fick faktiskt mycket beröm för det efteråt så det kändes bra, och Åse grät =)
Hon är ju ganska känslig så hon blev så rörd att hon grät!
Jag grät med fast när jag hållt talet klart =)

Sen var det lite dans och tårta, vi var faktiskt kvar till 01.00 vilket ändå är ganska länge med tanke på att vi startade vid 11 med att jag sminkade och fixade håret på Åse!
Så jag hade verkligen varit igång hela dagen =)

Det var en underbar dag och det känns väldigt roligt att ha fått dela deras stora dag med dom!

Fick en bild av fotografen, min vän Christian Hollmann, som jag tänkte lägga in!
Christian var med hela dagen och fotade både i kyrkan och på festen!
Han är grym!!


Åse och Henrik Larsson =)

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhhh vad vackert.

Härligt med bröllop.

Det är alltid så glada tillställningar.

Ser fram emot mitt eget... det börjar kanpra på dagarna nu.. inte ens ett år kvar längre.

2008-06-30 @ 20:07:43
URL: http://saxiquine.blogg.se/
Postat av: Cris Design

va fint det blev=)

2008-07-10 @ 14:24:14
URL: http://crisdesigns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0