Jag har lugg!!

I tisdags klippte jag mig =))
Jag fick ett infall och gick in till en frisör i Täbycentrum och kollade om dom hade någon tid över och det hade dom!
Så jag klippte mig hos en ny frisör som jag inte varit hos innan som hette Aida!
Hon var grym och jag kommer helt klart bli stammis hos henne!
Så kände jag att jag ville göra nått nytt med mitt hår så hon klippte en snelugg på mig!
Och det blev så bra!
Jag ser ännu smalare ut och mycket yngre =)
Bättre än plastikoperationer =) haha
Sedan har hon klippt ganska mycket på längden för det var så slitet! Men jag är grymt nöjd, och ni som känner mig vet att jag aldrig blir nöjd när jag klipper mig =))

Ska vid något tillfälle ta kort på det så ni får se =) men jag är ensam hemma och det är så svårt att ta kort på sig själv så ni får vänta!

Tack och hej!!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Bild tack ;D

2008-07-10 @ 19:33:12
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Lotta

När får vi se luggen???

2008-07-14 @ 18:41:15
URL: http://saxiquine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0