Packad och glad!

Hehe
Nu har jag packat klart och är väldigt glad för det!
Herregud vad mycket saker jag äger!
Och så kan jag inte bestämma mig om jag tror mig behöva dom eller inte, så det mesta får följa med!
Ann kommer tro att jag ska flytta in hos dom!
Men så är det ju när man ska sminka och inte har bestämt till hundra procent vad man ska göra så då måste jag ju ta med mig det mesta så jag inte står där i Tranås och saknar nått det vore ju jätteirreterande!

Just nu håller jag på och laddar in CDböcker på min telefon så jag har nått att göra på resan till Ösmo!
Sen är jag nog redo att åka tror jag!
Hoppas det i alla fall!
Får inte glömma en sak men jag kan inte säga vad förrens efter träffen *flinar*
Sandra du veeeeet =))

Jag var ute med Ebbe idag och gick en lite längre sväng eftersom han kommer få vara ensam en stund nu innan Hanna kommer hem från jobbet!
Så jag täntke jag skulle utöka svängen lite så han skulle bli lite trött....
Det blev han jag med!
Vilken backe jag hittade det var ju inte meningen jag höll på att gå under  =)
Men det är ju bra med motion har jag hört så jag överlever nog!

Nepp nu ska jag packa ner det allra sista och bege mig till Ann och Jakob! =)
Jag ska ta massa kort om jag hinner under helgen så jag har nått att blogga om när jag kommer hem igen!

Tack och Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lätt :D Ses snart"

2008-03-01 @ 01:46:12
URL: http://sandish.blogg.se
Postat av: Linda

Alright :) Ser fram emot bilderna på Lotta ifrån göteborg, såg en smygbild i bloggen och det ser ascoolt ut :)

2008-03-03 @ 14:04:07
URL: http://www.lindahelsing.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0