Idag är det lite bättre!

Idag är jag inte lika ledsen som jag var igår! Idag är jag mer arg faktiskt!
Finns väl ändå gränser för hur man får behandla folk! men jag orkar inte angagera mig idag!
Det får va helt enkelt jag måste koncentrera mig på vad som komma skall istället!
Kan inte ödsla tid på konstiga gubbar just nu får ta det när operationen är över istället!!

Sååå nu sitter jag i mitt nystädade hem och väntar på invationen!
Det ska komma en massa folk hit på ett litet hemligt möte =)
Så jag har städat hela dagen och gjort det fint så folk ska kunna komma in i lägenheten!
Så nu väntar jag i första hand på Daniel som kommer från skåneland någonstans, ska bli spännande och se om han åker vilse =) han hade inte så mycket erfarenhet av stockholm så man vet ju inte!
Sen kommer Ryan om en halvtimme tror jag!

Ska laga lite mat till alla med, men jag gör det när alla har kommit =)

Har väl inte så mycket att tillägga så jag slutar nu istället!

Tack å hej

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas det blir bättre och att kvällen var mysig =)

2008-02-28 @ 19:02:58
URL: http://martinag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0