I väntan på...

... att dagen ska börja tänkte jag skriva lite =)
Idag ska Li komma och leka med mig och Anders! Vi ska väl göra nån vintrig session så att Li ska slippa frysa ihjäl som förra helgen =) Så vi ska låna min mamma kappa så hon håller sig varm!
Sedan kommer Cilla med oxå =) Får se om vi oxå hittar på nått eller om hon bara hänger på för att titta lite...
Ska bli roligt att få vara lite kreativ ett tag, men skönt att vi ska vara här så jag slipper släpa på alla mina saker!

Annars känner jag mig ganska okej idag!
Vaknade kl 05.00 av att jag drömde en mardröm om vår kära granne!
Sen kunde jag inte somna om så jag gick upp och gjorde iordning frukost till min kära flickvän! Ibland så kan även jag vara romantiker, men bara om jag är vaken *fnissar*
Jag ska städa lite innan dom kommer hit men måste kanske vänta lite så det inte blir för tidigt!
Sen ska jag gå och hämta kappan hos Mamma å Pappa med!

Ebbe ska få följa med ut i skogen idag han kommer bli överlycklig!
Han älskar skogen!
Igår gick vi en ganska lång runda och han var så söt, skuttade runt som en valp och då är han ändå snart 14 år! Inte illa för en gammal gubbe!

Nepp nu ska jag gå och fixa mig lite innan jag går på morgonpromenad med hunden!

tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0