Utmanad =)

 Jag har blivit utmanad utav Ann... igen =)
    A - Andas
    B - Bilder ger minnen
    C - Chips kan jag inte äta längre
    D - Dricker alldeles för lite vätska (fått skäll av sjukhuset=) ).
    E - EQ är viktigt!
    F - Frisören var jag hos igår, jag är såååååå nöjd!!
    G - Glimten i ögat är viktigt att ha!
    H - Hanna är min solstråle!
    I - IQ är oxå bra att ha
    J - Jäklar vad kul det är när centimetrarna rasar!
    K - Kilon vill jag bli av med.
    L - Lotten, alltså kolonilotten är mitt andra hem!
    M - Make up make up make up make up!!.
    N - Nyttig.
    O - Onyttig näpp inte längre!
    P - Pengar är jobbigt, baaah får ångest!
    Q - Quitin tanantino hur stavar han sitt namn??
    R - Rörelse.
    S - Snickrar egna lådor (Skitkul funderar på att bli snickare!).
    T - Trogen.
    U - Utflykter är trevligt nu när solen skiner!
    V - VÅÅÅÅÅÅÅÅR.
    X - Xtra trött så här års!
    Y - Ytlig ja just nu faktiskt =).
    Z - Zoo är trevligt!
    Å - Ångest förekommer men har blivit mycket bättre!
    Ä - Ärlighet varar längst!.
    Ö - Överlever allt!

    Såå ganska trevlig lista att skriva tycker jag nog =))

Kommentarer
Postat av: Ann

Ah en liiiiten stjärna kan du allt få :P

2008-04-30 @ 16:29:16
URL: http://kykyri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0