Natt sudd

Att man aldrig lär sig att gå å lägga sig när man borde!
Nu har jag suttit jättelänge och kollat på värdelös tv och så skulle jag bara gå och stänga av datorn och ja då skulle jag ju bara kolla mail och MB och så här =)
Ja om jag ändå var inloggad på bloggen kan jag ju skriva lite!
Men herregu gå och lägg dig kvinna !! =))

Jaja imorgon är det Fredag och jag ska åka in till den stora staden och träffa Anneli, det ska bli trevligt!
En anledning att få göra sig lite iordning...

Men det börjar bli lite jobbigt att hitta kläder som passar, speciellt byxor, allt sitter som en hösäck på mig!
Ja visst det är ju ett trevligt problem men i alla fall!
Jag har ju inte råd att köpa kläder hela vägen ner så att säga utan jag måste nog vänta lite till innan jag köper kläder, dessutom så om jag nu skulle köpa mig ett par nya byxor så krymper jag nog ur dom snart i alla fall!

Nu har jag gått ner lite drygt 12 kilo, det känns lite overkligt men väldigt trevligt!

Jag ska börja träna nu med så det känns riktigt roligt så då kommer det nog hända en hel del!!

Kanske dags att ta något kort på sig och lägga ut på bloggen!
Vi får se =)

Kram på er och god natt!

Kommentarer
Postat av: Catherine

12 kg är minsann inte illa, vad roligt att det går så bra :)
Klädbekymret känner jag till. Jag bytte ut hela min garderob när jag gått ned 20kg...dumt, för sen gick jag ned 20 till så då passade ju inga kläder igen...Usch vad dyrt det blir när man gör så :/

2008-04-25 @ 01:08:11
URL: http://www.dahlgrenphoto.se
Postat av: Benny

Kort! Kram! Saknar dig!

2008-04-25 @ 22:30:21
Postat av: Lotta

Ho ho.. vet vad du menar med kläder som börjar säcka, inte så snyggt. Har du en symaskin hemma?
I så fall kan du ju i alla fall sy in de flesta jeans och byxor 1-2 stl utan större problem, så länge.
tills du gått ned mer och vill köpa i alla fall ett nytt par =)

Kram på dig!!!

2008-04-26 @ 18:25:46
URL: http://saxiquine.blogg.se
Postat av: Anneli

Jäklar vad kul det var att träffa dig! Åh så fin du var (det är du i och för sig alltid)! Hade en jättemysig eftermiddag med dig, Hanna o syrran! Det måste vi göra om!

2008-04-27 @ 00:32:15
Postat av: Linda

Jaaaa, bilder :) Supergrattis, det kommer att sluta med att både du och din sambo får plats i brallorna. Såna bilder har jag minsann sett. Praktiskt och lite mysigt sen när det blir höst :))

2008-04-27 @ 06:45:56
URL: http://www.lindahelsing.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0