Mannagrynsgröt!

Yeaaahhh jag kan äta något annat än fil till frukost =)
IDag har jag kokat mig lite Mannagrynsgröt och till det har jag äppel/päronmos! (Barnmat är the shit! innehåller inget extra socker!)

Inatt kunde inte jag somna! Vet inte va det var för fel men jag somnade inte förrens runt 06.00 i morse...
Det är så dumt för då vänder jag ju lite på dygnet så jag försökte gå upp kl 10 men det gick bara inte!
Men nu är jag i alla fall vaken och hyfsat glad och pigg!

Tänkte ta en dust med mitt kök idag!
Fy 17 vad det ser ut där!
Jag slöar när inte Hanna är hemma *fnissar*

Ser ut att vara hyfsat fint väder med så jag borde nog gå ut och gå!
Men ja vet inte =))

Tack och Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag är nästan alltid slö när det kommer till köket, har tack och loiv en sambo som är rätt bra på att städa upp just där =)

2008-04-12 @ 14:55:34
URL: http://saxiquine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0