I jakt på...

... en ursäkt för att slippa städa!
jaa fy vad trist det är att städa, men jag får ju skylla mig själv har ju skjutit upp det i 1 ½ vecka nu!
På Lördag kommer Hanna hem och då måste det ju vara städat och klart så jag inte får skäll *ler*
Men idag känns det som om jag plockar på samma ställe hela tiden och inte kommer någon vart!

Det ser ut som ett bombnedslag i vårat datarum, där jag nu sitter, som tur är sitter jag med ryggen mot eländet!
*suckar*
Hade tänkt att jag skulle bli klart med undan plockningen idag så jag skulle kunna dammsuga imorgon!
För imorgon ska jag även tvätta bilen! Det är ju också tidskrävande!
Sen på Fredag ska jag träffa en kompis vilket gör att jag inte hinner städa något då heller!
Alltså har jag bara idag!
Då kan man ju undra varför jag sitter här?!?!

Det undrar jag med....


Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0