Dagens glädje ämne!

Smoothie!
mmmm det är verkligen toppen att man kan göra sånt hemma =)
Dessutom är det ganska mättande och gott och med massor av vitaminer!

Idag har jag gjort en på apelsin, banan och frysta hallon!
Sen var jag och handlade så då köpte jag lite nya frysta bär och frukter som jag ska pröva att göra smoothie på!

Sen köpte jag fetaost tärningar som är det bästa jag vet, så jag åt en förrut för jag skulle kolla att jag kan äta sådant, om man tuggar väl blir det ju som puré så det kan nog inte vara någon fara, farligt gott var det i alla fall!

snart ska jag gå ut och ta mig en promenad och röra på döfläsket lite =)

tack och hej

Kommentarer
Postat av: Lotta

Smoothies är asgott och betydligt mindre onyttigt än glass, fast det smakar nästan som glass om man har frysta bär i =)

Ta det lugnt med fetaosten dock - fettfälla som fan, men i liten mängd kan man ju faktiskt äta allt =)

Trevlig helg! Kram.

2008-04-11 @ 18:29:19
URL: http://saxiquine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0