Tävlingen avgjord!

Ja herregu va dålig jag är på att blogga!
Men nu ska jag försöka skärpa mig!!

Jag vill börja med att tacka alla som varit med och tävlat och hjälpt mig med namnförslag!
Nu har jag äntligen bestämt mig och tycker att det känns grymt bra!

Skolan kommer att heta:

Passion for Colors - Makeup artist school - By Sarah Maria

Håll utkik efter mer info så ska jag ta och sätta igång med hemsidebygge =)

Vinnaren är då Sandiie! Hör av dig till mig för utdelande av vinst!!
Tusen tusen tack!!

Ha det så bra mina vänner!!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandiie

Åh vad glad jag blir! Lite fantasi har jag tydligen. ^^

2009-11-19 @ 09:11:21
URL: http://sandiie.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh vad kul! Ser så fram emot att följa den här utvecklingen! Och sen när du har fått igång allt kommer jag gärna och hjälper dig! En gästlärare någon gång kanske behövs..;) kram!!

2009-11-22 @ 09:37:13
URL: http://estetiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0