Sömnlös i Vaxholm

Jaha nu sitter jag här framför datorn mitt i natten för jag kan inte sova, jag har feber och mår dåligt och borde kunna sova!
Sen har jag inte ätit okej under dagen heller, har ju typ sovit större delen av dagen, så jag har inte ätit nått vidare vilket gör att jag känner mig ännu svagare!
Och imorgon ska jag till läkaren på 1 års kontroll efter operationen vilket innebär att jag inte får äta på morgonen för jag ska göra lite prover på fastande mage... det är inte så kul för mig då jag blir dålig när jag inte äter frukost.

Ja får hoppas att jag överlever =)

Nu ska jag kolla på Alias och spela Betapet!

Kram på er =)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hoppas du kunde somna till slut :)

2009-03-31 @ 05:41:31
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0