Borde jag inte bli frisk nu?

Nu har jag varit hemma från jobbet sedan i Måndags! 
Har haft feber, mått illa och haft ont i magen! 
Först trodde jag att jag hade maginfluensa.. men sen fick jag feber och ont i lederna! 
Igår trodde jag att jag hade maginfluensa igen! 
Igår mådde jag ... ja vi säger dåligt så slipper jag skriva mer =) 
I alla fall idag mår jag ännu sämre än igår! 
Eller jag har inte ont i magen längre!
Men jag har hög feber och ont i kroppen så nu kanske jag har vanlig influensa!
Så borde jag inte bli frisk snart! 
Det är såååå tråkigt att vara hemma =) 
Okej det är ganska mysigt att gosa med sokis!
Men i alla fall vill ju till jobbet, älskar till mitt jobb!
Sätter in ett kort på mig och sokilock =)





Nepp ska återgå till att titta på NCIS! 
Kram på er! 
Kommentera gärna så jag har nått att läsa =))))

Kommentarer
Postat av: Linda Carlsson

Krya på dig! kul och läsa din blogg =o) se vad som händer i ditt liv nuförtiden =o)jag har oxå varit hemma från jobbet sen i måndags men imorron blir det banne mig jobb..måste träffa folk ;oD kram på dig! hälsa Hanna =o)

2009-02-05 @ 12:42:22
URL: http://linda78.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Men usch din stackare :( Hoppas du kryar på dig snart!

2009-02-05 @ 14:20:58
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0