En lååång lååång lista

Hittade denna lista bland mina gamla inlägg och kände för att lägga ut den igen, har såklart ändrat svaren =)



1. Tre namn jag lyssnar till:

Sarah , Maria och Sarahmaria =))

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag är konstnärligt lagd.


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Har svårt för att säga nej, tar på mig alldeles för mycket!

4. Detta är jag rädd för:
Flygplan och tunnelbanan i rusningstrafik och att misslyckas


5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kramar, filmjölk och frisk luft


6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Äta godis, åka skridskor och åka skateboard!


7. Detta tycker jag om att göra:
Jobba, umgås med vänner och pyssla

8. Detta vill jag göra just nu:
Bli frisk så jag kan gå tillbaka till jobbet!


9. Bästa känslan:
Att tycka om sig själv!


10. Värsta känslan:
Ensamhet och ångest


11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har/är:
Bra på att kommunicera.


12. Är jag kär just nu?:
Ja.


13. Jag vill gifta mig:
Ja det vill jag =) ska ju det med så de tär ju bra att jag vill det då =))


14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Prova att bo utomlands, göra karriär och resa en massa

15. Min käraste ägodel:
Min kisse om han räknas som ägodel! Annars mitt smink =)


16.
Något jag vill ha i present:
massa smink och resor.


17. Detta har jag på mig just nu:
Mjukisbyxor och en alldeles för stor gammal t-shirt


18. Favoritkläder:
Jag är väldigt förtjust i klänningar och kjolar!


19. Favoritdjur:
Katt och hund!


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Lyssnar på det mesta men soul och schlager ligger varmt om hjärtat!


21. Då grät jag senast:
I går


22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Bild/Gympa.


23. Stjärntecken:
Jungfru.


24. En bok jag gillar:
Stieg Larsson treologin


25. En film jag gillar:
Miss secret agent.


26. TV-program jag gillar:
Fringe


27. Favoritdoft:
Hanna.


28. Detta äter jag gärna:
Filmjölk och russin


29. Dricker helst:
Läsk


30. Favoritgodis:
Riktigt mörk choklad är väl det ja får äta =)


31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Usa igen eller Egypten igen eller jaa Bali kanske.


32. Färgen på mina ögon:
Knall blå.


33. Min längd:
169.


34. Jag tror på:
Ödet.


35. Jag spelar:
Apa mest hela tiden =)


36. Person jag beundrar:
Hanna och Li =))


37. Så här bor jag:
I en trea med Hanna och katten.


38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Just nu kanske tre =))


39. Det här tänder mig:
Dofter.


40. Det här gör mig avtänd:
Svartsjuka.


41. Favoritfärg:
Grönt


42. Favoritcitat:
vet inte faktiskt Carpe momentum kanske

43. En hemlighet jag vet:
Om jag berättar den är det ju inte någon hemlighet ju!


44. Den bästa present jag fått:
Katten.


45. Senast köpta skiva:
Oj herregu jag har slutat köpa skivor!


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina läppar och mina nyckelben som nu faktiskt syns  =))


47. Det jag är missnöjd med:
Min mage tror jag det är nog mest för att ja har lite hud över men det löser sig alldeles säkert =)


48. Udda förmåga/egenskap:
Ett färgseende utöver det vanliga tror jag! Folk brukar säga att jag är överkreativ och det stämmer nog ganska bra =)


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En delfin och rädda människor från hajarna =)!


50. Tre personer jag vill ska göra detta test:
Josefin, Iida och Lotta

Så där ja =))


Kommentarer
Postat av: Iida

Men fasen sarah maria! Bli frisk!! :) Du behövs på skolan ;) Kram!

2008-11-24 @ 16:07:22
URL: http://iidalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0