Det är farligt att blogga!

Idag när jag vaknade i ottan satte jag på radion och lyssnade på Rix morgonzoo
Så var det nyheter från Metro tror jag..
I alla fall så var en av nyheterna att det är farligt att blogga.
Tre personer i Usa hade dött av bloggning och någon tjej i sverige (som jag inte vet vem det är) hade svimmat och fått uppsöka sjukhus...Det är tydligen stressen att skriva som gör att folk blir sjuka och dör....

Det är tamej 17 det dummaste jag har hört...
Okej att man kan bli stressad av sin arbetssituation (som jag antar att dessa människor hade bloggen som) men man lyssnar väl ändå på kroppen!

Ja så nu vet ni blogga lugnt ingen stress det kan man dö av =)

Tack och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0