Ett försök mot det "vanliga" livet...

Igår hade jag besök av min underbara vän Li och vi gjorde en fotosession tillsammans.
Jag har inte kunnat fota sedan Vide dog, det har gjort för ont. Men tänkte att jag nu skulle ta tjuren vid hornen och göra ett försök.
Jag klarade det, det var faktiskt rätt kul.
Men jag trodde verkligen inte att jag skulle bli så fysiskt och psykiskt utmattad! Jag var så trött igår att jag somnade en gång i soffan och en gång vid datorn när jag skulle redigera, är fortfarande sjukt trött...

Men här är i alla fall  bilderna från igår...
 






 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Makalöst fina bilder! Underbara färger!

2012-09-12 @ 14:49:32
Postat av: Achillea

På något underligt sätt är din smärta poträtterad i Lis uttryck. Det är vackert och hemskt på samma gång.
Jag ser också hopp, det lyser i hennes ögon.

All värme <3

2012-09-12 @ 14:52:58
URL: http://achillea.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra gjort!

2012-09-12 @ 15:02:37
URL: http://kjellqvisten.blogg.se
Postat av: Åse

Sarah, vad duktig du är, på alla sätt och vis! Vackra du och Li! Starkt jobbat! <3

2012-09-17 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0