Annie

När jag låg på sjukhus för mitt tarmvred (första gången av alla gånger denna omgång) så träffade jag en kvinna som heter Anita som då gjorde en GBP.
Vi låg på samma rum och pratade en del, efter det så bytte vi FB och har sedan hållt kontakten lite av och till.
Så letade jag blond modell för några dagar sedan och skrev ut på FB att jag sökte någon som kunde vara porträtt modell åt mig.
Då skrev Anita och frågade om inte Annie (hennes dotter) kunde passa.
Det tyckte jag att hon gjorde och dom tog bilen upp från Linköping i går och var här under dagen.
Syftet med denna session är att jag ska använda dessa bilder som reklam för mina hårdekorationer. Kommer göra fler sessioner med olika modell hade jag tänkt, men här är alltså första omgången med Annie!
Kan även tillägga att hon aldrig varit modell innan, men hon var grym!

So I give you Annie!!

Hoppas ni gillar dom!
//Sarahmaria

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Verkligen jättefint! Både hårdekorationerna och bilderna! :)

2010-11-03 @ 22:01:49
URL: http://levelour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0