Det som göms i snö kommer fram i tö...

Jag blir så trött!
Nu när våren kommer ser man vad som har gömt sig i snön!
Idag har jag varit ute på en promenad! Skönt i vårvädret men fy faan vad äckligt det är...
Då menar jag allt bajs!
Hundägare som inte tror att det gör något om dom inte plockar upp efter deras hundar. Det borde vara böter på sånt om man råkar se när någon gör det!
Det är vidrigt, man får zickzacka genom alla bajskorvar!
Om man tycker det är så äckligt att plocka upp efter sin hund ska man inte ha hund! Det är i alla fall min åsikt!
Det ser så vidrigt ut!
Nääe jag vill ha rena gator!!
Plocka upp efter erna hundar annars ska jag plocka upp bajset och lägga det i era brevlådor!! =)
Jag blir så trött!
Nu när våren kommer ser man vad som har gömt sig i snön!
Idag har jag varit ute på en promenad! Skönt i vårvädret men fy faan vad äckligt det är...
Då menar jag allt bajs!
Hundägare som inte tror att det gör något om dom inte plockar upp efter deras hundar. Det borde vara böter på sånt om man råkar se när någon gör det!
Det är vidrigt, man får zickzacka genom alla bajskorvar!
Om man tycker det är så äckligt att plocka upp efter sin hund ska man inte ha hund! Det är i alla fall min åsikt!
Det ser så vidrigt ut!
Nääe jag vill ha rena gator!!
Plocka upp efter erna hundar annars ska jag plocka upp bajset och lägga det i era brevlådor!! =)
Skärpning folket!!!
//Samhällspatrullen

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag håller fullständigt med! Hur jobbigt är det att ta en påse och plocka upp skiten? Papperskorgar finns det ju i stort sett i varenda hörn så det är ju inte långa bitar man behöver gå med bajspåsen heller. Nej usch, äckligt är det! Jag plockar alltid upp efter Armani!

2010-03-11 @ 18:59:42
URL: http://muriels.blogg.se/
Postat av: Carina

Det är böter på att inte plocka upp efter sin hund. Kommer inte ihåg hur mycket. Håller med om att det är VIDRIGT. Jag har hund och plockar upp efter henne. Om jag ser en hundägare som inte plockar upp efter sin hund. Brukar jag ge en bajspåse. Jag är inte så poppis här omkring i mitt område......men vad gör det. Hjälper till med renhållningen =D

2010-03-12 @ 09:25:03
URL: http://carinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0