Hårdekorationer

Eftersom jag är sjuk och hemma och inte får göra något alls så har jag ju massor av tid till att pyssla!
Det är ju bra!
Så jag gör en massa hårdekorationer. Så jag tänkte passa på att lägga ut lite bilder på det jag gör!
Alla kreationer går att köpa om någon är intresserad!
Man kan även beställa i andra färger om så önskas.
Coiff men spindlar och påfågelfjädrar
Fjäder coiff med swarovskikristaller
Fjädercoiff med svarta kristaller =)
Fjädercoiff även här med kristaller
Fjädercoiff med flor och kristaller
Denna blomma sitter på ett smalt diadem
En lite annorlunda fjädercoiff
En svartvit coiff
Silver diadem med swarovski kristaller och fjädrar
Svart diadem med svarta kristaller och fjädrar
Sinamay coiff med kristaller och påfågelfjädrar
Så nu ska jag göra nya =)
Håll till godo så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0