Gårdagens plåtning!

Igår var jag hos Richard i hans studio och plåtade lite mode/fashion! 
Vi hade jätteroligt som vanligt när vi strålar samman...
Denna gång hade vi först nöjet att lära känna Anna Mathilde som är ny modell på MB och som är dansare i grunden, jag kan säga att det verkligen märktes! Hon kunde göra saker med sin kropp som jag tror är meningen att man inte ska kunna =))
Det blev nog en hel del bra bilder tror jag och en modell jag gärna jobbar med igen! 

Sedan kom min underbara vän Li och var modell! 
Vi gjorde oxå mode bilder, som blev så sjukt bra! 
Jag är så nöjd med frisyren så jag smäller av =) 
men jag glömde ju ta kort på det så ni får vänta tills Richard är klar med bilderna =) 
Jag glömde bort att jag hade kamera =) Sånt är livet =) 

Nepp nu ska jag pyssla =)))))

Kram på er



Kommentarer
Postat av: Iida

Haha, jag vet, visst var det snyggt! Men kommer inte riktigt ihåg vad MUAn hette, hon finns i alla fall på Makeup Institute om dagarna om du vill bli sminkad! Haha ;D Kram!!

2009-01-19 @ 00:50:16
URL: http://iidalainen.blogg.se/
Postat av: Linda H - En make up artist

=) Kul att du gillar idén! och kul att det är du, grymmaste av dom grymma ;) ha det så gott!

2009-01-19 @ 17:14:37
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0