Första lektionen för året =)

Idag kom eleverna =) 

30 nervösa tjejer var det som kom idag, det kommer nog bli väldigt bra, svårt att säga nått om någon när vi knappt hunnit se varandra! 
Jag höll i den första lektionen för denna kursen och det kändes bra, lite smånervöst såklart men det hör ju till. 
Det är ganska många ändringar i hur vi håller i saker i år från förra året och det känns mer strukturerat i år, tack vara Roland som är en klippa! 
Vi firade dagen med att gå och äta lunch tillsammans på ett jättemysigt thai ställe! Mums!
Sen har jag faktiskt jobbat över med första dagen och allt, men det är ju mycket som behöver komma i ordning nu så här i början så jag och Alexandra har kollat smink i vårt förråd så vi kan hålla lektion imorgon!
Som vanligt är det lite förvirrat kring praktiker och sådant som S ska hålla i men det är ju sådant man är lite van vid nu mera =) 
Men jag hoppas det blir lite mindre av sådant denna terminen när Roland är rektor! 

Nu ska jag äta =) 

kram på er =)

Kommentarer
Postat av: Johanna K

Vad kul att allt har börjat om! Jag känner hur jag långsamt ruttnar bort här i Piteå i -18 grader! Du behöver ingen assistent SarahMaria?:)

2009-01-07 @ 20:31:30
Postat av: jossan

Hallå! Vad händer? Länge sen vi hördes. Mår du bra? :) Hur är det i skolan? Jag vill också komma tillbaks. Man kan inte få gå en termin till? :D

2009-01-08 @ 12:29:47
URL: http://pinksnow.blogg.se/
Postat av: Anders aka Nagadez

Hej vännen! Hoppas det nya året börjat bra!?

Jag har gjort en liten banner med länk till din blogg ifrån min blogg. Hoppas det är ok med dig? :)

2009-01-08 @ 19:19:14
URL: http://nagadez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0