Första dagen på jobbet för 2009

Idag var jag på jobbet en sväng och hade lite planeringsmöte inför denna termin =) 
Det känns så roligt! 
Jag är jätteglad att jag har mitt jobb!
För er som inte vet så jobbar jag som lärare på Make up institute i Stockholm.

Idag har vi fördelat lite lektioner mellan oss och jag ska ha den första lektionen som är på Onsdag! 
Det känns spännande och lite nervöst faktiskt!
Men jag är inte direkt orolig för att jag inte ska klara av det =))

Vi är ju i ny/gamla lokaler nu!
Vi är tillbaka på Frejgatan där skolan låg när jag gick min utbildning för drygt 4 år sedan!
Det är så fina och nya lokaler att man inte kan annat än att trivas och känna sig som hemma =)

Någon dag ska jag orka ta med mig kameran och ta lite kort på mitt jobb och på mina underbara jobbarkompisar =) 

Någon som har tips på vart jag kan klippa mig??
Jag är i akut behöv av att klippa mig men vet inte vart jag ska vända mig, vill helst inte betala hutlösa pengar heller i alla fall inte om jag inte varit där innan eller vet att det kommer att bli bra!
Så om någon har tips...

Nu ska jag nog ta och leka lite med min fina dator =)) 

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Iida

Men klart det kommer gå bra på skolan! kommer gå finfint! Kan ju inte gå annat! :) Saknar skolan lite faktiskt, haha :) kram!

2009-01-07 @ 14:31:29
URL: http://iidalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0