Favoritprodukter 2009

Snodde en lista från Ann...


FAVORITPRODUKTER 2009


Rengöring: L300 från apoteket!
Ansiktsvatten: Använder jag inte
Skrubb: Mists Olivskrubb
Mask: Använder jag inte
Ögonmakeup remover: L300
Dagkräm: Jason från natur apoteket
Nattkräm: Jason från natur apoteket
Ögonkräm: Jason från natur apoteket


Primer ansikte:
 -
Primer ögon: -
Foundation traditionell: Make up store
Concealer: Antingen så använder jag superfondation eller kryolan.
Löst puder: Mist
Fast puder: Mist


Rouge fast:
 Makeupstore Blush eller camel
Rouge kräm: använder  jag inte
Highlighter/all-over puder: använder ibland lite glitterpuder från Mist som highlighter
Bronzer: Använder jag aldrig!



Mascara:
 Maybeline
Mascara vattenfast: Face
Eyeliner/kajal penna: Mist cakeeyeliner och mist storm kajalpenna.
Eyeliner flytande/gel/kräm: Mist
Ögonbrynsprodukt: Mist browshade! såååå bra 
Ögonskugga fast: Mist ALLA färger
Ögonskugga lös: Mist! sååå bra pigment i dom skuggorna.
Läppenna: Make up store
Läppstift: Mist
Läppbalsam: Jag använder ett från naturapoteket!
Läppglans: Crystallips från Make up store



Duschkräm:
 Dove.
Bodybutter/hudkräm: Jason från naturapoteket.
Bodylotion: Jason från naturapoteket.
Shampo: Barnängen
Balsam: Barnängen
Stylingprodukt: Got to be glued från swartkopf.



Handkräm:
 Jason igen
Nagellack: Mist
Baslack: Mist
Topplack: Mist 
Doft dag: jag använder inte parfym dagtid
Doft kväll: Och skulle jag göra det kvällstid så blir det Nefertity från Egypten!

 

Thats it =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0