Utmanad igen =)

Blev utmanad av Annelie =) igen så då är det bäst man göra som man är tillsagd =))

Fem frågor om förhållanden
Är du singel? - Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Absolut!
Kärlek eller sex? - Kärlek
Har du varit kär i någon? - Absolut
Finns det någon för dig just nu? - Min älskade blivande fruga =))

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? - Sarahmaria
När fyller du år? - 3 September
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Två tatueringar, en på ankeln och en på rumpan =)
Vad har du på dig just nu? - Mina favvobyxor, jättestora =)  och ett gult långt linne!
Vilken årstid är bäst? - Sommar
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Hm, min kreativitet tror jag =)
Vad är du bra på? - Sminka!
Vem älskar du mest på denna jorden? - Hanna =)
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror ju på vem den andra är =) med Hanna såklart )

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - Li och Hanna
Vem vet allt om dig? - Li och Hanna
Vem är roligast av dina vänner? - Oj jag vet inte=) Martin =)
Vem är snyggast av dina vänner? - Hanna såklart =)
Vem är mest partyprisse? - Oj vet inte Alex kanske =)
Vem är den du helst har filmkväll med? - Hanna!
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Haha Lätt =) Li =))) skrattar =)
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Va? No one Håller med Annelie =)

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Jag räknar ju Hanna till min familj med så då är det ju hon som står mig närmast annars är det Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja det tycker ja men ska jag prata "allvar" så blir det mamma
Vem är farligast i din familj? - haha vet inte ingen är särskilt farlig!
Vem ser roligast ut i din familj? - haha vilken fråga!!
Vem är coolast? - Josefin (Hannas lilla syster)
Har ni något husdjur? - Japp sokis =)
Vem har du mest gemensamt med? - Hanna då tror jag =)
Vem står för underhållningen? - Josse och Malin och min pappa =)
Vem sover du oftast med? - Hanna
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Hm hur menar man med den frågan tro?!

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Suttit och tittat på Alias och sovit (Är ju sjuk!)
Har du varit glad idag? - Nja sådär är ju sjuk!
Har du varit ledsen idag? - Ja lite faktiskt jag hatar att vara sjuk blir så rastlös!
Har du gjort något bra idag? - Beställt klänningarna klart!
Vad ska du göra nu? -Gå å lägga mig snart =)
Har du gjort något dåligt idag? - Nja ätit godis å det är ju inte lördag!
Vad har du ätit idag? - Massor eftersom jag äter var tredje timma =) jag har blandannat ätit Lasange!
Har du duschat idag? - Japp
Är du trött nu? - Nääe det är det som är problemet!
Vad händer imorgon? - Inte så mycket =) jag ska försöka göra lite nytta =)

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - Jobbet
Vem ringde dig senast? -Lena L
Vem sms:a till dig senast? - Josse
Vem sms:a du till senast? - Josse

Övrigt
Är du hungrig just nu? - Nepp jag åt just
Vad är klockan nu? - 23.35
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se, betapet.se, kryssakuten.se, anneliesblogg =)

Kärlek
Har du kysst någon idag? - jo då
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? ja det med
Har du ett förhållande? - Ja
Är du romantisk? - Ibland så
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nääe absolut inte!
Är du svårflörtad? - Nääe det tror jag inte eller =)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja.
Har du nångång slagit någon? - Jo faktiskt
Har du lekt med någons känslor? - Hrm jo det har nog hänt! Förlåt!!
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - Mitt längsta förhållande är det jag har nu och tänker ha för alltid =) Nu har vi varit tillsammans i 8,5 år snart =)
Hur länge var ditt kortaste? - haha typ ett par dagar =)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Vill vara i det förhållande jag är i!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nääe
Är du en bra pojk/flickvän? - Ja jag försöker så gott jag kan i alla fall =)
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? - haha av det motsatta könet jävlar måste ju gå tillbaka massa år =) Få se nu hm....kan ha varit Ante kanske ! =) haha jag minns inte =)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Hanna panna
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej
När fick du din första kyss? - Oj faan va gammal man känner sig när man svarar på såna här frågor =)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Mamma 15 pappa 19 =)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nä fan heller GUUUUUD NEEEJ =)haha
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - jo
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Jag har nog mest dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Som Hanna =)

 

Passar på att utmana lite =)


 Amaia, Annelie l och Ann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0