Påsk i Kalmar

Som traditionen säger så är vi i Kalmar i Påsk som sig bör!
Vi åkte i torsdags och åker hem imorgon. 
Vi har hunnit med ganska mycket på dessa få dagar som vi brukar! 
I Fredags var vi på vickleby ängar och fikade med Alva ( Hannas mormor) som traditionen säger! Det gör vi alltid! 
Tog kort på vitsippor och blåsippor! =) 
Japp dom har redan kommit fram här! 
Korten lägger jag upp när jag kommer hem igen =) 

Sen igår var vi uppe vid ljungnäsvillan där vi ska gifta oss och tittade lite hur det såg ut runt omkring!
Det är så sjukt vackert där =) 

Sen var det påskmiddag här hos Gittan och Per =) 
Det var väldigt trevligt som vanligt med massa god mat och trevligt sällskap =)

Idag ska vi till Josse en sväng för hon och Linus har ju flyttat ihop i en ny lägenhet så vi måste ju dit och kolla hur dom har det =) Sen vet jag inte riktigt vad som händer mer idag =) 
Kanske man hinner vila lite 
Jag är så trött jämt! 
Fattar inte det faktiskt tycker jag sover en massa men tydligen inte tillräckligt!!!

Nepp nu ska jag sminka mig =) 
Kram kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0